mandag 27. april 2009

.: Film m/ venner ♥ :.

Hei igjen.. savna meg? nei vel, greit her skal jeg fortelle deg om noe som har skjedd i dag..
Dagen begynte ikke akkurat så bra, store fri holdte russen (adrian) på å ta meg 2 ganger den ene gangen holdte han på å bære meg ut og den andre gangen så prøvde å ta meg sånn at jeg mista maten min :'( Jeg var sulten helt til jeg kom hjem :'(
Men sånn går det! skal love dere, jeg er pingle når det gjelder å bli tatt av russ, men jeg fikk igjen, KM spruta meg ned bakfra : / men det gikk greit :P
Hun skal virkelig få tilbake!
Også etter skolen i dag har jeg bare slappet av og nyti livet.. mens på kvelden braket det løs Sofie, Tina, Martin, Christopher og jeg satt og så på film College road trip ♥
Det var kjempe korslig altså :) Vi lo og hadde det kjempe korslig sammen, før Christopher kom så lekte jeg , Tina og Sofie kortskalle x D *Genialt*
Men vi har hatt det kjempe korslig :)
Men har funnet ut at jeg er på svartlista til de på Bua så hvor skal jeg gjemme meg.. samtidig som jeg kan spise..
men ha en fin dag i morgen.. dere som er vg 2 eller vg 1 elever, peace to you, hope you dont get wet! ;)


Klemzi fra sjanne // Jeanette :)
Det er som å se meg gjemme meg for russen jo

3 kommentarer:

  1. Trur det skal gå greit, ikke like redd for i og e som for de andre. Kaja har jeg allerede tatt en alvorsprat med ang det! Se hva som skjer!

    SvarSlett
  2. JEG SKAL TA DEG :D HVER DAG! MOHAHAHA

    SvarSlett
  3. Christopher Haugan Lyngedal27. april 2009 kl. 22:30

    Takk for en fin kveld i går!

    SvarSlett