lørdag 25. april 2009

.: Sleepover vs movienight :.

Da var det kveld da :)
Gjett hvor jeg har vært da... Jeg har vært hos Terese, men vi var også hos Silje Karoline og Karoline også i kveld <3 Han på bilde er kjekk <3
Jeg og Terese dro hjem i 12-tiden også når vi kom hjem så vi på utfordringen ( filmen med mary-kate og Ashely :D ) Vi så på den også sovna vi vel ved 2 tiden :O Hjelp, kan det bli senere, ja faktisk! for når vi mener vi kan gå å legge oss sent så er det alltid noen som skal legge seg senere enn oss x D
den halv timen vi lå og snakka.. haha vi lommelykt og mellom glasset mitt så det ut som te lys *HAHA*
Vi sto opp kl 10 i dag, vi synes det var tidlig, men vi klarte liksom ikke å sovne igjen!
så vi skravla, noe som er helt normalt for oss! også lå vi under hver vår dyne og så på tv <3
Klemzi fra sjanne :)

2 kommentarer:

  1. Jeg hadde nok klart og sovne igjen, hadde det ikke vært for skravla vår :P

    SvarSlett