torsdag 30. april 2009

Er Christopher ungkaren ?

I dag har det vært siste dag på skolen før LANG HELG :D, vi har hatt prøve eksamen også har vi vært hos Karoline *Again* I Now! Det er liksom hennes kjellerstue som er stor nok x D
Vi så på skulk med stil og på ungkaren, men før vi gjorde det lagde vi oss mat og koste oss med det :) ( rundstykker med salat ved siden av ;) ) Vi måtte jo på en eller annen måte få til å lage maten, hvem ble satt til den jobben, jo CHRISTOPHER ;D Han fikk beskjed om å fikse paprikaen ; ) Det ble litt av et syn! Vi erta han litt, ang at han hadde mat og helse i år og at ikke var helt full lært om å lage mat :) *kremt* Synes han var flink jeg :)
men det måtte jo en som havna med den store kniven og Tina ble den som veiva rundt med den x D haha ganske morsomt når hun sto og akederte med kniven i hånda.
*HJELP!*
men det beste begynte vel når Tven ble slått på :P
Da lo vi så vi gråt altså! men vi har hatt det kjempe gøy og det ser ut som vi har fått et godt inntrykk på Christopher, men det var kjempe korslig å se Christopher virkelig lo i stad.. men hva mener jeg egentlig med overskriften.. Jo når man har en stor kjellerstua og kan gjøre hva han enn vil på en torsdags kveld så velger han å være med en gjeng JENTER! så det ble vel på en måte ungkaren, men Tina var den som vant hele greia :) Det var hun som ble med i bilen *Kremt*

Gleder meg til denne helga..! Blir sikkert den beste altså!
Ha en fin helg dere andre også.. blir mer info hva som skjer : )

Klemzi fra Jeanette/sjanne


6 kommentarer:

  1. Han er vel nødt og bære det når han er der med såpass mange jenter xD

    SvarSlett
  2. hahahahahahahahahahahaha Stakkars gutt! Ja, du tror virkelig han fikk et godt inntrykk? Jeg vet ikke jeg.. han overlever nok;)
    Hadde det i hvert fall kjempe gøy:D

    SvarSlett
  3. Jeg hadde det toppers! Holder på å legge inn POTO (Phantom Of The Opera) sangene på minnepenna di nå :D

    SvarSlett
  4. Ja der ser dere!
    Når dere først har kommet dere i bunn og grunn i gjengen så kommer dere ikke ut så det er bare til å leve med det ;)

    SvarSlett
  5. så klart vant jeg .. :)

    SvarSlett
  6. Det er ikke noe selvfølge!

    SvarSlett