søndag 26. april 2009

Kirkedøgning - Helt konge <3

Overnattinga var konge ! selv om det ikke høres sånn ut ;)
Nå skal jeg virkelig fortelle dere hva som skjedde på kirke døgninga..
Hvor skal jeg begynne egentlig? Jo nå vet jeg det.. Kl 7 dro vi bort og planla hvor mye vi skulle ha å spise , vi skulle ha pita brød med salat og kjøttdeig :D *SIKLE*
Jeg, voksen lederen + Christopher dro opp på Rema og kjøpte inn indigrenser til det :)
Når vi kom tilbake så var det å lage maten og spille kort.. også var det til for å se på film vi så på momenten after, den er på en måte sånn som left behind (bare det at left behind er dobbel så bra!) Så jeg og Stian satt oss å snakke i et annet rom også kom Jeanett og Tina etter hvert for de lurte på hvor vi var 0:)
Vi satt og snakka i flere timer også gikk vi litt ut også kl 12.00 var det midnatts gudstjeneste for oss som var på kirke døgninga..
mange sovna etter vi hadde vært på den gudstjenesten// sett filmen ferdig, men Karoline, Christopher, Sondre og jeg fikk ikke sovne før i 6 tiden om morgen..
For vi lå og hørte på sanger fra phantom of the opera♥
Var virkelig gøy å høre på Christopher som var halv søvning og begynner å synge på sangene i halv mørket *haha*
Det var ganske overaskende at han hørte på de sangene :O For det ikke akkurat en guttesanger akkurat, om du ikke liker opera da ;)
Men jeg vet ikke hvordan det gikk med kristina, for hun fikk pust i øre hele tiden fra mats x D så hun fikk jo aldri sove x D Håper ikke hun tar liv av folka på lyn-sandefjord kampen da *haha*
men ikke jeg da så jeg sov når jeg kom hjem ( Jeg sov fra kl 9.15 - 14.00 )
Ikke vanlig av meg og sove så sent på dagen ( trodde jeg aldri skulle få sove..)
men når vi skulle våkne i stad kl 8 var det ikke så mange smil om munnen på folk.. :D
Mens nå sitter jeg her foran pcen og skriver bloggen om hva som skjedde i går som har sovet i 5 timer på 30 timer!
men dere får ha en fin dag videre dere som leser bloggen!
Klemzi Sjanne <3
PS! Jeg er glad i Cella gjengen altså♥ ( dere gjør det skikkelig morsomt på sånne kvelder, dere vet hvem dere er)

2 kommentarer:

  1. Ikke klag på hvor lite du har sovi! x)
    Jeg sov fra kl 00:00-02:00 og fra 06:00-07:00... du har fått mere søvn enn meg! xD

    SvarSlett
  2. Christopher Haugan Lyngedal27. april 2009 kl. 22:31

    Du må komme på torsdag da, Phantom of the Opera :D

    SvarSlett