fredag 24. april 2009

Sorry folkens lenge siden sist nå : )

Hei alle sammen :)
Sorry at jeg ikke har vært her på lenge, men har skrevet feil mail hele tiden *PINLIG*, men når er jeg tilbake og skal oppdatere dere så godt jeg kan :)
I det siste har jeg hengt mye med : Tina, Stian, Martin, Sofie, Terese og mange flere :) (fin gjeng uansett)
På den tiden jeg har vært borte fra denne bloggen har jeg vært i bursdagen til Stian og bursdagen til Tina, Sofie og Michelle ( alle sammen ble 16år) Fy faen! for noen kvelder :D
Vi har også hatt alt av tentamener så da er det bare å få i gang eksamen *Ååå*
Ellers har det var overnatting også i Tønsberg hos ei vennnine :) DRIT GØY :D
Glemte en ting! Lørdag var kjempe gøy den tiden jeg var der i allefall da lekte vi (meg, Stian, Martin, Tina, Sofie og Charlotte)pandoras eske, kjempe morsomt :D + vi lekte det også på mandag (uten Charlotte) Var noen pinlige spørsmål + på mandag lekte vi nøtt eller sannhet, artig x D
Ellers hva har egentlig skjedd? Skole ja.. det er vel det x D
Dette bilde kaller jeg vel ikke skole, nei da det er fra engelsk forberedelsen (måtte bare ta 5 min)
♥♥♥ Love you KM ♥♥♥ (Jeg er ikke lespisk og vi skal ikke kysse!)

Gleder meg veldig til å begynne på nytt på denne bloggen skal oppdatere dere litt mer enn hva jeg har gjort den siste mnd : /
Btw! Har også vært på film kveld og sett left behind med Silje k, Karoline, Sondre, Lisbeth og Henrik og i dag skal vi se left behind del 2 ;)
Blir sikkert kjempe gøy + at jeg skal sove hos Terese i kveld og skal på kirke døgning i morgen :P ARTIG :D
Gleder meg som et barn
+ et bilde nå som viser hvor gøy vi hadde det hos KM


♥ ♥ Best friends ever ♥ ♥

♥♥♥♥PS! Twilight kommer ut til onsdag (men jeg får ikke kjøpt den, vil noen gi meg den be my ghest :D ) ♥♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Høhø.... ^^
    Liker ikke at det bildet ligger på nettet XD

    SvarSlett
  2. vell det ble ikke akkuratt en rolig kveld eller da..!!! på nøtt og sannhet

    SvarSlett