mandag 9. mars 2009

09.03.09

I dag, hva skjedde egentlig i dag ?
Det begynte med at den dumme mobilen min peip om at det var skole, jeg kom meg opp og gikk til speilet for å fikse meg (Sa til meg selv : Jeanette , Du ser total ugly ut)
Også gikk jeg ned for å få i meg litt frokost , og videre til bussen for å komme meg ned på skolen, for jeg følte at jeg var veldig sent ute for å gå, men jeg fikk sitte på Kristine (Hun har akkurat fått lappen )
Og det var drit gøy :P (hun hadde drit fin bil )
a var vi nede på skolen allerede da og på tide med å starte dagen med Norsk <3>Kan man ikke av og til droppe det som har med teori! Men God Natt for jeg skal ikke sitte mer på blogspot.com i kveld :) men vi snx vel i morgen :) Ha en fin dag i morgen, enten på skole , jobb eller utplassering 8 )


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar