fredag 13. mars 2009

12.03.09

I dag har pappa bursdag *HURRA*
I dag har jeg vært på utplassering igjen .. :D kjempe gøy som vanlig , men i dag var det ennå bedre, for jeg fikk en perle ting av en av jentene og det trenger jeg til praksis permen :D
også fikk jeg prøvd ut noe nytt 8 P , noe som het cliks, ganske gøy egentlig.
vi lagde fugl og en hund (bilder lengre nede )
også var vi litt ute og holdt på med grønt- og rødt lys, blir aldri kjedelig!
også ble jeg litt igjen etter dagen og tok noen kopier ;D
Og da når jeg var ferdig var det barer å dra hjem og fikse både plan og praksis permen sånn at ingenting ble borte x D
Det var litt vanskelig å lage planen , for jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre altså, men det gikk jo bra !
Også så jeg på ungkaren(årets navn er jørgen ) også så jeg på mor og datter får ny stil, ganske gøy + det nye programmet på Tv2 på kveldene kl 20.00 : P
Ganske smart den som var dagens altså! - Stress (passer meg på en prikk )
Men ha en hyggelig dag i morgen, Fredag den 13 vet dere ;)

Klemz fra Sjanne // Jeanette <3>













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar