fredag 13. mars 2009

13.03.09

I dag er det utplassering igjen, men i dag merka jeg at det var fredag den 13 altså, følte at ingenting gikk som det skulle.
En liste over alt som gikk dårlig :
- Når vi kom ned på skøyte banen så måtte jeg stå sammen med en gutt (var greit det bare at jeg ble himla støl i føttene )
- Når vi skulle gå hjem fra skøytebanen så var det 6 stk som bare loffa hjemover og var ganske kjedelig å bare små gå hele veien hjem, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg måtte snakke til de!
- Når jeg kom opp på SFO så skulle vi lage elefant av cliks og da klarte vi ikke å lage det! :'(
- Og når jeg kom til Karoline så hadde de sitti å venta på meg, for de hadde skrevet til meg at det var halv sju i stede for 7 og det hadde jeg ikke fått med meg x D
- Også til slutt, så vi på en ekkel film : the fantom of the opera : S (likte ikke filmen så godt så har ikke noe bra bilde av det x D
også fikk jeg låne film av Karoline : The beach og Romeo and Juliet <3<3 var sammen med søstra mi på kamp, hang med mamma og spiste vaffler bak på bakrommet på håndballen x D også hang jeg med venner <3 men vi har merka at det har vært fredag den 13 i dag altså!
men har hatt det gøy for det! : )
Ha en fin dag i morgen .. <3
Klemz fra sjanne // Jeanette <3

1 kommentar: