onsdag 11. mars 2009

11.03.09

I dag var det igjen utplassering : D
Og jeg var igjen i kl 2a , kjempe fin gjeng..<3
Dagen begynt igjen med at jeg ble vekket av mobilen // vekkeklokka, også gikk jeg og fiksa meg, så fullstedig grusom ut! Men jeg fikk meg til å se bedre ut også tok jeg å gikk ned for å spise etter at jeg hadde samla sammen alt av ting til utplasserings stedet mitt : )
På skolen i dag hadde vi om hva som ble 20 til sammen og de er virkelig flinke, også skal vi bli med på en sånn skrive konk. håper en av ungene vinner altså :)
Også gikk jeg over til SFO der lagde jeg ferdig slangen jeg lagde den med 6 kant form men ungene når de så den trodde de hadde fått ny form, men nei da, bruker bare ilustrasjoner jeg xD
men når jeg kom hjem bar det rett til å rydde og spise i en fei også når vi var ferdig med det, ropte boka te meg : KOM Å LES! Jeg har virkelig merka at jeg må få kommet meg i mellom den boka snart! for om 16 dager kan jeg begynne å ta den skjønner du : )
Også så jeg på ugly betty episoden , var gaske fin egentlig :)
Etter ugly betty var det siste finninshen på rydding av 1etg. : / Også opp å skrive bursdagskortet til pappa<3
Han blir gammel i morgen!
også folkens de som liker hobby ting og holde på med hobby ting og lage forskjellige ting så ville jeg gått inn på denne siden : http://www.cchobby.no/ VELDIG bra side, med både fine inpirasjon og produkter <3
Men ha en fin dag i morgen :)
Hilsen Sjanne // Jeanette <3






1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med dagen til Faren din! :D

    SvarSlett