søndag 22. mars 2009

Litt av en uke..

Nå sitter jeg her foran pc i senga da ...
mens jeg føler at hele planeten er på vei til Roma ( * F*** Jeg ville blitt med, hvordan sa jeg nei? )
men glem nå det..
Denne uka har vært deilig , sandefjord har slått brann og det blir deilig til mandagen i gymme når jeg og Martine skal ha på oss T-skjorter som står SF på <3
også denne uka har det vært siste uka med utplassering :'( men jeg skal være der 7 onsdager til
så jeg gleder :D (Håper jeg får lærligplass der altså! )
Hva mer har egentlig skjedd da ?
Jo jeg og søstra mi hadde film kveld igjen i går :P
Vi så på Harry potter og føliksorden (malin trodde vi ikke hadde den ;) Derfor så vi på den )
Jo også har det vært leder møte for Adventura..!
Vi fikk så mye bra ut av den samlinga altså!!
Jeg og Terese fant ut at vi var de som hadde vært der lengst og at det var ganske mange ledere
vi hadde kasta ut .. Så vil ikke akkurat si at lederene på Adventura er så veldig lucky x D
men da kommer jeg ikke på noe mer.. jo en ting.. Folk har virkelig ikke fått inn at jeg og Stian ikke er sammen lengre for når vi var på Cella om Tirsdagen så hadde jeg og stian følt Terese halve veien hjem og da når vi kom inn så spurte Kristina hvor vi hadde vært litt sånn ertende tone! Hjelp folkens det er jo snart 3 mnd. siden det var over altså! Get over it ;) men nå er i allefall Roma gjengen sikkert oppe i flyet.. :'( JEG VIL VÆRE MED! men det kunne jeg ikke.. Ha en fin dag :)





Fy søren det var en fin tur altså!! <3>





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar