fredag 1. mai 2009

Grill party ♥

I dag har det vært en gøy kveld altså! Vi var på grill party hos Tina ♥ Det var kjempe gøy, og det ble en suksess ; )
Vi starta grillen kl 7 og var ferdig med å spise en halv time / tre kvarter etterpå :P
Maten var kjempe god og alle hadde det kjempe korslig.. jeg fikk låne vannpistolen av tante barnet til Tina så jeg spruta på Stian *HAHA* men tok vel ikke 2 min engang så kjente jeg noe kaldt på beinet mitt og da satt han og Amalie og spurta på beinet mitt.. *Argh*
Vi gikk til dammen etter deg og lekte og hadde det kjempe gøy :) Vi var verre enn små ungene der ;)
men som dere vet så var Christopher kjøkken ansvarlig i går, men rollen har blitt fylt av en annen person i dag siden ikke han kom :'( Nemlig selveste STIAN :P
Vi hadde det kjempe gøy også når vi kom inn igjen så så vi på good luck chuck.. ganske pervers og bra film altså!
Var det egentlig noe mer som har skjedd i dag? Nei egentlig ikke..
Ps! Jeg må virkelig ha en film kveld før 16 mai for nå har alltid de andre hatt det så da er det min tur ;)
Ha en fin dag i morgen enten du har fri eller skal på jobb :)
Klemz fra Jeanette/Sjanne ♥
Love this people, ang also more people who I dont get a pictur of ;) ♥♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Stian er og forblir en kokk :p
    Det var ihvertfall en komentar d a:P

    SvarSlett
  2. Det skal jeg love deg! Han er og for blir en kokk, men den rollen kler han også :)

    SvarSlett
  3. Ntå så søtt :) we love you back < 3

    SvarSlett