onsdag 24. juni 2009

Bø sommerland ♥

JEG TOK MOT I BRØSTET :D (Endelig)
I dag har vi vært i bø sommerland og jeg har tatt så mange sklier som jeg kunne bare drømme om å ta hadde det ikke vært for stian :P
Jeg er så stolt av meg selv * blunk blunk *
Jeg har hatt en super dag, tok også jettegryta, også klarte jeg å få med meg to jenter som prøvde den, de var like nervøse som jeg var første gangen jeg tok den :)
Når jeg hadde tatt mot i brøstet i dag så var jeg helt ute av meg jeg viste ikke om jeg skulle
le, hyle eller grine altså.. var så stort øyeblikk for meg.. :')
Men kan trygt si at jeg skal få med malin oppi sklier neste gang vi er i bø sommerland altså! *Hihi*
Har også vært på giovani salg kjøpte meg en brun bukse, en cardigan genser og en genser til bare
199.99 ;)
Ha en fin sommer videre, det skal i allefall jeg :)
Klemzi fra Jeanette <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar