fredag 26. juni 2009

Helg ♥

Da var endelig ferieklubben ferdig for denne gang og jeg er totalt utslitt, mest sansynlig skal jeg gå å legge meg når jeg kommer hjem kl 8 i kveld, for jeg går på reserve altså!
Snakket med hun ene voksen lederen hvordan jeg har vært denne uka, og hun synes jeg var kjempe flink, og klart det meste med strak arm :D *Stolt*
Så jeg vil se det som positivt : D Nå som sakt skal jeg på jobben på kiwi, kunne virkelig ønska at vi kunne gå i det vi ville, for da hadde jeg gått i pysj!
Men det var denne uka, da har jeg helngt sammen med mange gutter og av og til en jente :O også har jeg vært så pass uforsiktig at jeg har klart å få gnagsår mellom to av tærna også har jeg fått skrapa opp under fotoen så jeg gikk med teipa føtter i 2 dager nå, og da når man er ute å leker i grasset så blir man sånn her: ( ser noen skilla eller? )
Gid jeg er møkkete på beina etter disse to dagene altså.. Mye løping i grass og inne.
Ha en fin sommer
Klemzi fra Jeanette <3>
Btw! 3 mnd igjen til bursdagen min :S
Må virkelig forte meg med bil lappen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar