søndag 21. juni 2009

Hytte tur : D

Nå har jeg kommet hjem fra hytta til Terese :P 1 helg uten dusj og strøm er mer enn nok for meg altså! Hadde gått på dusjen om jeg hadde vært der lengre!
Vi har hatt det kjempe gøy i allefall.. men vi skulle hatt med mer å gjøre altså!
Bilder og filmer kommer senere bare sånn at folk får med seg det ;)
Vi dro oppover i allefall på fredagen kl 12.30 ca og var hjemme i dag kl
18.00 :D
Endelig :D
Vi kjeda oss noen par timer og var ikke så mye å gjøre der for det regna og det var ikke vann på flere 100 meter!
så da ble det gå turer på oss til vi ble stive i beina x D
Dere får mer info over film og bilder.
Nå har christopher dratt hele ferien da : /
også drar Martin i morgen..
Jeg savner dere gutter altså, det er ikke bare noe jeg sier jeg mener det serriøst! :'(
Ha en fin sommer
klemzi fra Jeanette <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar