tirsdag 30. juni 2009

Mandag, start på ny uke, men også helg :D

I dag har jeg hatt det korslig med familien vi var en tur med sverige tur, typisk sånn spotan tur (pappa altså) også fikk jeg en telefon fra Visma som jeg er sommervikar hos og da spurte hun om jeg ville jobbe dagen etter, og det gledet jeg meg til, for det er en kjekk gutt der, Jeg kjøpte ikke så mye for man må jo ha penger til resten av ferien vet du Jeg kjøpte Godis og solbriller da :)












Jeg kjøpte litt godis også kjøpte jeg gave sammen med Malin til mamma <3
Vi dansa også på danse gulvet på båten, var noen kjekke gutter der + en som var litt søt, men han skravla jo mer enn meg! Det sier sitt ;) Han gikk jo meg totalt på nervene!
Når jeg kom hjem så lå jeg og så på Hvordan bli dumpet på 10 dager!


Jeg er virkelig mr Alene altså! 2 lys på bordet også kjærlighets film! Hjelp jeg må virkelig fikse dette altså!
I dag har det vært litt annet i dag har jeg vært på jobb fra 8-16 hjelp for en lang dag! Jeg var helt utslitt kl 16, men dro videre på stranda med Tina, Sofie og Michelle <3
Vi hadde det kjempe korslig, vi bada mye og Tina skada seg veldig!
Jeg, Mamma og Malin plukket også blåbær på kvelden også ble det blåbær og melk :)
Ha en kjempe fin dag i morgen.. Jeg skal jobbe fra kl 08.00 - 16.00 og på kvelden blir det tur til Silje Karoline
Klemzi fra Jeanette <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar