mandag 22. juni 2009

Ferieklubben :)

Da var første dag av ferieklubben starta : D
Jeg og Stian fikk en utrolig kul gruppa 8 D vi lagde utrolig bra kamp rop og gruppa var allright :)
Vi var først i kirka også dro vi ned til dammen også opp i igjen til kirka...
Fikk mye skryt og de voksne mente jeg var flink med barn :D
Og at jeg likte å ha kontroll og var veldig flink til å styre det jeg skulle og lage godt miljø i gruppa, så nå venter vi bare til onsdagen kommer også da skal jeg klare å ta mot i brøstet men jeg klarer vel ikke det i år heller : /

Hadde første samtale med christopher som er i spania med litt overskya og regn i lufta, har ikke snakket med han siden Fredagen og det merker jeg! Er så døtt på msn og byen etter at christopher og Martin dro :'(
Miss them <3
Ha en fin
sommer

Klemzi fra Jeanette :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar