mandag 1. juni 2009

SoLiNg ♥


I dag har det vært soling i gata♥
For jeg sov over hos Tina i natt, kjempe korslig♥ Vi satt og spilte Sims 2 , vi koste oss veldig, men merka at øynene begynte å duppe mange ganger, jeg var halveis i drømme land 2 ganger :O men til slutt sa jeg natta til Tina og vi gikk å la oss, kan trygt si at jeg sovna fort!
Men den nye dagen kom og vi skulle ut og sole oss :P Vi tenkte først å gå til dammen og sole oss der, men endte heller med at vi stakk til Christopher, for han passa broren og da gikk vi heller ditt, det var så varmt ute i dag så vi klarte ikke å sitte lenge ute, Broren til christopher prøvde hele tiden å drite ut Christopher hele tiden, men jeg synes ikke at han gjorde Christopher flau :P
Men til slutt endte det med at han maste og "plaga" oss så mye at jeg og han spilte fotball ( men det skulle jeg aldri ha gjort, var søkk gjennom våt når jeg var ferdig ) Endte med 6-6 til oss begge :P
Det var kjempe gøy å være hos Christopher, Når foreldrene kom hjem så dro jeg og Tina for hun fikk hode pine, så vi dro til henne og spiste karbonader :)


også var det hjem og slappe av og lese bilteori + se Sf kamp♥ - Byens stolthet ♥

Stillingen ble 2-1 til Aalesund :(

Ha en fin dag i morgen - Da skal jeg på flautangen ♥
Hilsen Jeanette/Sjanne ♥









1 kommentar:

  1. Den bra dagen! Ble om til et mareritt på kvelden! Sitter nå med sol eksem :'(
    IKKE GØY!
    Ikke prøv å ert nå Christopher!

    SvarSlett