mandag 15. juni 2009

Grilling ender med bading ♥

I dag har Tina og Jeg arangsert et grill party på skjelvika det var kjempe gøy :D
men før det var grilling så var jeg i Horten for FØRST gang :P I selve byen jeg har jo tatt horten moss ferja men dette var noe nytt ;)
Der var jeg sammen med Thea, det var på tide at jeg så leiligheten hennes for nå har hun vært så mange ganger i Sandefjord så nå er det på tide å bytte om litt sånn at jeg kommer meg til horten :P
men når jeg tok 4.16 så klarte jeg ikke å rekke sånn at jeg kom ned til Skjelvika til 6 engang :O WOW!
Så jeg kom meg hjem og fikk fiksa sånn at jeg fikk laget meg toast på grillinga i dag :)
Også bar det utover til skjelvika på scooteren, KULT :P
Jeg regna ut på kvelden når jeg kom hjem at i dag har jeg vært bort reist i 12 timer wow! Tror aldri jeg har vært så lenge ut på dags tid.. : O
Vi lekte nøtt, sannhet eller prosent og det klarte å ende med at Martin, Michelle, Christopher og jeg hoppet uti med noen av klærna på.. Var vel ikke sånn vi tenkte oss sluten på kvelden tenker jeg :P
men vi hadde det kjempe gøy og stor koste oss :)
Dere får ha en fin dag i morgen
Hilsen Jeanette / Sjanne

2 kommentarer:

  1. Jeg bada ikke i klærna da :D

    SvarSlett
  2. Nei du var jo den eneste som ikke bada med klær da ;)

    SvarSlett