fredag 29. mai 2009

Fiske tur vs Skole avsluttning.. hmm

Fiske tur med Terese i bur, var ikke plass så vi heiv hos i ....
I dag var jeg, Terese og Christopher (Noen som ble overaska at jeg nevnte navnet hans?)
Vi tok å fiska i dammen nede hos oss :) Han fanga 2 fisk før vi kom også fanga han en gjedde når vi var der og en liten fisk når vi var der : P KULT Å SE PÅ, men også litt ekkelt!
Terese var jo også med, men hun var ikke så veldig interisert som jeg var (A)
men nå begynner jeg vel litt sent på kvelden ? For dette var jo i 8 tiden..
I dag var det siste ordentlig skole dag :D , vi koste oss med Taco :P og så på volver (ikke en film jeg anbefaler -) )
Vi var på skolen til kl 1 også var jeg så trøtt i dag at jeg gikk å la meg når jeg kom hjem også måtte jeg vaske over stue gulvet også var det på jobb :P JEG FIKK T-skjorte i daG :D Deilig ikke gå i den skjorta hele tiden :P
men så endte det med at jeg kom hjem også forsvant jeg og terese ut døra og bort på foody også gikk vi får å møte Christopher, for han sendte melding og lurte på om vi skulle finne på noe, Jo flere jo bedre.
også når vi hadde kjøpt mat så bar det ned til dammen :) Der hvor vi fanga fisk, btw ! Tina stakk innom..
Jeg må fortelle dere en ekkelt ting, vi drepte en fisk (vet det er slemt) også når vi hadde drept den og åpna den så dunka hjerte ennå.. Hjelp! Det var skummelt!
men jeg har hatt det korslig i dag altså! Håper jeg får en sånn tur igjen :) kanskje litt lengre av gårde neste gang da :)
Ha en fin dag i morgen
Klemzi fra Sjanne/Jeanette

PS! Wow for en fiske tur :P VI HADDE DET GØY :D
Videoer :






Bilder :



4 kommentarer:

  1. oki, gøy å fiske eller?

    SvarSlett
  2. ikke le! Vi hadde det gøy vi :P Hører vel det på så mye som jeg ler :P

    SvarSlett