søndag 9. august 2009

Fri endelig.. <3

Hei hei :)
I dag har jeg endelig hatt litt fri, har fått sovi til kl 11 - Ekstremt deilig, to dager hvor jeg har sovet lenge :D
også har jeg gjort litt 24 timers teori tentamen... Ekstremt kjedelig når du har sett spørsmålene 30 ganger nå (føler jeg!) også har jeg sparkla litt av taket, bilder blir lagt inn på bloggen og dere skal få se det ferdig resultatet når mamma og pappas rom er ferdig.. - om jeg får lov til å knipse der inne, håper det ferdige resultatet blir tatt med speil refleks kamera :D Det var vel egentlig det som har skjedd i dag.. har regna, temlig kjedelig også har jeg skravla litt med venner og hørt på musikk som det vanlige :P
Men når mamma og pappa sitt rom er ferdig så må jeg begynne på mitt rom.. Her ser det ikke ut til jul..
men ha en fin uke kveld videre - bra film i kveld på tv 3 kl 21.00 -> I dine sko :P

Jeanette :)

1 kommentar:

  1. Man må jo ikke bruke ferien til å sove! Hva er vitsen med ferie hvis man skal sove den bort xD

    SvarSlett