onsdag 5. august 2009

Lærling - BUA 100%

Nå har jeg begynt lærlingtiden min.. Man kan vel trykt si at det er tidlig opp om morgen!
Har fått mye bra tilbake meldinger om at jeg er flink med det jeg gjør der oppe og at jeg har lært mye bare på de få dagene jeg har vært der oppe :D - Kjempe bra :D
I går fikk jeg en ekstra jobb sånn at jeg kan kjøpe meg speil refleks kamera, og skal kanskje få ny sofa i kjelleren blir deilig å få nye ting.. Husker ikke hvem farge det er på den, men håper den er svart.. Gleder meg virkelig til i morgen.. Stå opp kl 05.00 også starter jeg på jobben kl halv 8 og være på morgen åpningen, også videre på kiwi jobben og være der til kl 20.00 og på jobb igjen på lørdag kl 13.00 Jippi - men til dere som går lærling, Lykke til videre med lærlingtiden også håper jeg vil snakkes en dag..
Ha en fin dag


Jeanette



2 kommentarer:

  1. morro, hvor er du lærling igjen ?

    SvarSlett
  2. Er lærling der hvor du skulle i intervju men takket nei i stokke ;)

    SvarSlett