fredag 7. august 2009

stor ønske liste.. men alt for lite penger..

Nå er jeg ferdig med første uke av lærlingtiden min :D Har vært kjempe gøy, gått ganske fort skal jeg si! men gleder meg allerede til neste uke, jeg blir faktisk likt av ungene - YES! I dag har jeg jobbet fra 07.00 - 20.00 fy kan trygt si jeg ville ha mange raseri annfall på kiwi (sen jobben min) Trodde jeg skulle klikke fultstendig på han ene gutten der oppe, men jeg må bare bli vant til det ;)
Jeg skal legge inn nye sanger på Mp3en min i helga, har du et forslag så skriv det i kommentar boxen :) Trenger virkelig bra musikk på den lille søte dingsel min..
Men her er ukas vil ha :
- BIL
- Speil reflex kamera :D - Bilde lengre ned..
Men må jo ha så klart ha penger ;)
men ha en fin helg videre så skal jeg få meg litt søvn..
Natta : )

Jeanette



7 kommentarer:

  1. Du burde laste ned Flipsyde ;)

    Jeg vil også ha bil og speilrefleks:P

    SvarSlett
  2. Den er greit, takk for rådet..

    SvarSlett
  3. SV; Hm, vet ikke. De veier vell ca. 2-3 kilo vil jeg tippe? Denne veier 23 :O

    Åh, jeg vil også ha et speilreflekskamera!!

    SvarSlett
  4. Sanger-
    Blitzkrieg Bop - Ramones
    Beat on the Brat - Ramones
    Judy is a punk - Ramones
    Now I wanna sniff some glue - Ramones
    East Jesus Nowhere - Gree Day
    See The Light - Green Day
    Before the Lobotomy - Green Day
    Summer of '69 - Bryan Adams

    Det er de jeg hører på for tiden...

    SvarSlett
  5. Speilrefleks er digg å ha,
    det skal jeg love deg.
    kjøpte Canon EOS 450d For
    ikke så lenge siden og syntes det er topp.
    får håpe du får råd en dag!

    SvarSlett
  6. Takk Benedikte :)
    Jeg får nok råd til det en vakker dag ;)

    SvarSlett