søndag 23. august 2009

Hva skjeeeeeeeeer aaaaaaa ? ....


... Hva skjer egentlig ? Jo nå skal jeg si deg hva som skjer, våkna kl 9 i dag vil bare daffe i pysj! men det blir det ikke, fult på kledning, i allefall halveis ( Det vil si ikke fiksa håret 100% og sminka meg) og ut på kiwi søndags åpent og kjøpe godis og siste innkjøp til søstra mi skal på leirskole..
Jeg og Mamma hadde øvelses kjøring i byen i dag.. hjelp så mye skilt tror jeg aldri har sett på en gang! - Fremdeles svimmel i hode av alle skiltene jeg..
Tanta og Onkelen min kom innom en tur så vi satt oss ut, men jeg begynte å fryse så jeg gikk inn..
Det var vel egentlig det som har skjedd også skal jeg og Tina kanskje se på søndagsfilmen sammen i kveld ... Hmm blir det noe av ?


Trailer på Lovlig blond 2 :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar