søndag 2. august 2009

Helga <3


Heisann :)
Nå er lærling tiden min begynt :) Begynte nå på fredag, og da hadde vi planleggings dag :) Ganske gøy, men de har så mye de har vært mellom så satt som et spørsmåls tegn av og til : S På lørdag var det bryllup for all tiden, jeg kjørte ned til byen å kjøpte papir og lagde hjemme laget kort til de som skulle gifte seg :) Mens i dag på søndag har jeg sett på film og slappet av i pysjen sov til kl 13.00 i dag ca :O Jeg har sett på 17 again og Hannah Montana the Movie, begge to var veldig bra selv om det er litt " fjortis " filmer .. :)
Om dere vet om noen fine filmer så si fra .. I morgen er det starten på en ordentlig arbeidsdag da begynner jeg på lærling tiden min på ordentlig.. :)

Håper det er flere som har hatt en fin dag.. I morgen tror jeg skal se over rommet mitt når jeg kommer hjem, Ser ikke ut altså.. Vil ikke legge ut bilder av rommet for det ser ut som et H-hus x D
Ha en fin dag i morgen :)
Jeanette :)

2 kommentarer:

  1. Filmdag kan være ganske deilig, men kan fort bli litt kjedleig og :P Hvordan gikk det med og se over rommet? ;)

    SvarSlett
  2. Ganske dårlig, gidder ikke å begynne der før mamma og pappa har pusset opp rommet ;) Må taes helt til bunn!

    SvarSlett