torsdag 6. august 2009

God Morgen... : )

God morgen, håper alle har hatt en god natt søvn i dag..
jeg har nå vært oppe ca 1 time.. fy det er grusomt å stå opp så tidlig, spesielt når det er slutten på uka, men bedre enn begynnelsen..
Nå har jeg vært lærling i 1 uke :D Vært kjempe gøy, gleder meg allerede til neste uke :)
men det som er så typisk er at når jeg jobber så er det fint vær!
Den første uka det var pent vær i sommer var jeg på leir og jobba, andre uka var jeg på lager å jobba og nå som pen været kommer så har lærlingtiden min begynt..
Vil virkelig til et varmt sted snart altså og slappe av 100% men i så fall det var vel morningen min, også har jeg fått fikset meg kjøre timer. :D - den 20 og 25 aug, gleder meg virkelig fikk også et god ting fra pappa i går og det satte jeg veldig stor pris på, han sa nemlig at jeg måtte bare ta den teorien for jeg kan kjøre :) Håper jeg virkelig får tatt den teorien, for det er kaldt å kjøre om morningen selv med dress på.. ;)
Ha en fin dag i allefall.. Gleder meg virkelig skal jobbe fra 07.30 - 20.00 :D


Jeanette


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar