onsdag 19. august 2009

Ukens høydare ; ) Hva er det egentlig?...

... Jo nå skal jeg fortelle dere hva det er, det er å rydde ferdig rommet, men det er rotete nå etter at mamma har bodd der og vært en lagrings plass x D At jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Hjelp! Men har fått noen ting på plass da :) - Bilder lengre ned
men har ekstremt mye igjen..
Har tenkt over det med at folk flytter for seg selv og til hybeler og da tenkte jeg på meg lite sitat under :
"Hjelp! Tenker på de som skal begynne på folkehøyskole og høyskoler i andre kommuner og fylker hvor mye de egentlig må pakke ned på rommene sine... Da tør jeg virkelig ikke å tenke på mitt rom :S Jeg måtte ha begynt å pakke i januar - 2009 om jeg sku...l...le fått pakket ned det jeg trenger ! Og jeg er serriøs"
Så jeg vet ikke jeg.. tror ikke jeg skal flytte her i fra på en stund!
Også ser jeg etter hvilken høyskole som har tegnespråk som fordypnings fag.. om det ennå finnes da ;)
Nå har det tatt 3 uker i barnehage og jeg er forskjøla så da har jeg fått egen drikke flaske med rødekors kryss på :D så vet vi at den er min (A)
Dere får krysse fingrene i morgen da skal eg ha morgen kjøring med bil :D Jippi!

Ha en fin dag i morgen




Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar