fredag 31. juli 2009

Panduro til Sandefjord?

Hei..
Akkurat nå ligger jeg på madrassen nedi kjelleren og ser på panduro siden, siden jeg har ansvaret for hobby gruppa på ungdomsklubben jeg er med i så må jeg ta å finne noe vi kan holde på med, både for gutter og jenter.
finner mange bra ting på parduro, men tenk på prisen bare for å få dem til Sandefjord da! Snakker vi dyrt her el :S
Hvis du vil at Panduro skal komme til Sandefjord, skriv kommentar til meg enten som annonym eller navn.. ¨

Jeanette

3 kommentarer:

  1. Hvorfor skal vi skrive til deg at vi vil ha butikken i Sandefjord? Kan du få ordnet butikken hit ? :P

    SvarSlett
  2. Har en liten føelse av at kortet mitt kanskje hadde gått varmt da.. Så kanskje like greitat det ikke er i Sandefjord ;) Tønsberg kanskje :P

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte mer på at om det er flere enn meg som har lyst på panduro i sandefjord... ;)

    men terese da får jeg bare ta kortet ditt sånn at det ikke går varmt, men da må nok du ta mitt ;)

    SvarSlett