mandag 18. mai 2009

... 17 mai - Norges dag ♥

Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter, jeg får gå i toget og jeg er så glad, du skal tro jeg skal nok synge ut av krefter svinge flagget mitt og rope høyt HURRA!
Se du flagget mitt Rødt og blått og hvitt det skal vaie fritt og vise seg, frisk og vakkert er det som vårt kjære gamle Norge, ja det landet er vi glad i du og jeg.
HURRA! 17 mai ♥
Denne dagen begynte med at jeg fikk gå i tog med barneskolen jeg er utplassert på var kjempe korslig, Christopher ble til å med på den veien ned til byen, og synes en av ungene kom med et søtt spørsmål til meg: Er deg og han gutten sammen ? man må bare le av og til altså, men det var kjempe korslig i allefall :)
Så var vi på torvet da og vi ungene hylte som bare det når saluttene føyk av og jeg som til og med sa i fra :)
Kan trygt si at når toget var ferdig så var stemmen min det også *HAHA*
Jeg gaula ut bokstavene i det toget at det gikk jo totalt av..
men etter toget gikk jeg litt sammen med magdalene og Terese, men forsvant sammen Tina, Sofie, Stian og Martin :D + Michelle på slep ;)
vi hadde det kjempe korslig, vi kjørte te koppene 2 ganger den ene gangen spanderte Stian på meg :D
Også gikk vi på peppes og kjøpte oss 1 pizza :P
Martin spanderte pizzaen, kjempe korslig gjort av deg Martin ♥
også skulle jeg se på borget toget, for jeg trodde Christopher skulle gå i det, men nei da! også var det hjem og fikse seg til jeg skulle på Grilling hos Karoline :D
Fikk fiksa meg og dro opp ditt :)
Der fikk Christopher og Stian ansvaret for maten og jeg , John, Sondre og jarred som spilte fotball og når jeg spiller så spiller jeg med hele kroppen så jeg fikk vel noen tilbake slag så jeg kjente bakken ganske godt i går ;) *HAHA*
Også spiste vi og skravla litt engelsk siden 2 av gutta var fra Amerika ♥
også var det ned i kjelleren hos Karoline og synge singstar ♥
Også bar det hjemover :)
Hadde en av mine beste 17 maier i går altså! Stor koste meg :D
Håper dere andre også gjorde det :P
Glemte å fortelle en ting.. Vi lærte ordene pupper og melon i går på Norsk! ganske humoristisk ;) haha
Ha en fin dag i morgen
Klemzi fra Jeanette :)

Var i avisa i dag ;)

7 kommentarer:

  1. Høres ut som du hadde det gøy ^^

    SvarSlett
  2. Jøss og du skriver mye om Christoffer. Jeg må jo bare spørre deg, er du forelska i han? Det virker sånn på det du skriver om han. Hilsen en jente fra Oslo

    SvarSlett
  3. Nei jeg er ikke forelska i CHRISTOPHER! HAN SKRIVES MED PH IKKE FF!
    Hallo vi henger mye sammen, og det er med på halve moroa dere da ;)
    Jeg vet nok hvem den anonyme er ;)

    SvarSlett
  4. Sorry! Trodde det var en annen jente..
    Kan jeg spørre hvordan du fant bloggen min?
    Sorry den kommentaren med halve moroa det var til noen andre, sorrry!

    SvarSlett
  5. Hehe, jaså ja. Det hørtes ikke så bra ut...
    Får vel si hvem jeg er, jeg er ei 19 år gammel jente, komer fra Oslo, har ikke blogg, liker og henge med venner på fritiden, Cafe,Fest og slik med mine beste venner er livet. Og mitt motto er: Ta vare på di du har nærmest, alle andre er bare falske som kommer til og svikte deg med tiden uansett.
    Vel, det var meg det da :P

    SvarSlett
  6. Hva skjer med at folk tror vi er sammen? xD
    Hehe.. 16. og 17. mai 2009 kommer jeg til å huske lenge!

    SvarSlett
  7. Vet da søren jeg! Folk må ha en vill fantasi ;)
    Jeg kommer ikke til å glemme 16 og 17 mai heller..
    Håper du hadde en kjempe korslig dag da Christopher :)

    SvarSlett