mandag 11. mai 2009

BIL TEORI!

Hva faen er grunnen til bil teori.. ?
Jo nå skal jeg fortelle deg grunnen til bil teori det er for at vi skal bli bedre bil førere, men hallo se deg om kring!
Hvem ungdom i dag kjører ikke som et svin når de har fått lappen ?
De gjør det bare for at vi skal sitte på ræva 24/7 og lese søppel!
Hvorfor kunne vi ikke ha det sånn som før at man gikk på teori kurs? Hadde vært så jævlig mye bedre enn å få kjæft og at man skal kjede seg i gjel og sist men ikke minst! FØLE SEG NEDVERGENE fordi man ikke har så pass stor hjerne som andre rundt som tar prøva på 1 forsøk!
JEG SER SÅ LEI AV BIL TEORI AT JEG HAR LYST TIL Å BRENNE BOKA!
men det kan jeg dessverre ikke for det er ikke min bok!
men tenk på detta Bil teori / moped teori osv. er ikke like lett som det ser ut som!
Til H...... med bil teori! den blir ikke brukt uansett!

4 kommentarer:

  1. Dette var jo et sinna innlegg :P
    For og si det sånn, ikke tenk negativt. For det kommer du ingen vei med. Men uten bil teorien hadde det faktisk blitt flere drept på veien fordi alle hadde lært ulike regler. Det hadde da altså ikke finnes noe fasit svar som sier at sånn og sånn skal man kjøre. Det som kunne vært er at man kunne fått lettere , altås mere opplagte svar på prøven. Og ikke 3 like svar.

    SvarSlett
  2. Ta å sett deg inn i min situasjon som blir pressa til å lese teori for at jeg skal ta prøven før sommeren!
    jeg føler meg innstengt rett og slett!

    SvarSlett
  3. Du må IKKE ta prøven før sommeren! Det er du selv som bestemmer når du føler deg klar til og ta prøven. Press hjelper rett og slett mange ganger veldig lite. Men hvis man ikke gjør det som en lekse og heller tenker at man skal ta det med ro go ikke stresse så går det nok bedere. Stress øker bare at man blir mer sur og grinete.

    SvarSlett
  4. Nei nå kødder du!
    Jeg har egentlig ikke noe valg ang. prøven!

    SvarSlett