fredag 22. mai 2009

Film kveld med venner ♥

I dag hadde jeg film kveld med Tina, Sofie og Christopher + at Martine og en som heter Kamilla.
Vi så litt på ringenes herre 1 for jeg har ikke sett den..
men før vi så på film så lagde vi oss litt taco :P Da hjalp alle til uten om Martine og Kamilla for de hadde ikke kommet..
til slutt endte det med at vi så på fanthomas og sånne humor klipp..
men så forsvant alle kl 10 så jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre, men jeg fikk sett slutten på da vinci koden, for jeg fikk lånt den av Christopher :D
så da er jeg klar for å se Engler og demoner til søndag.
også når jeg kjeda meg så satt jeg og snakka med Martin, men varte ikke så veldig lenge da.. bare fra 10 - 12 liksom xD
men nå får jeg vel gå å legge meg ?
men jeg liksom ikke trøtt og jeg liker virkelig ikke å være her alene :'(
Ha en fin dag i morgen..
Klemzi fra jeanette :)

5 kommentarer:

  1. Det var en fiiiiin kveld :)

    SvarSlett
  2. Nå må du komme med nytt innlegg snart :)

    SvarSlett
  3. why?
    - BTW! Kommer mest sansynlig et ny innlegg i morgen, men hvem er du ?

    SvarSlett
  4. Jeg har nå funnet ut hvem som er annonym på min blogg, noen av kommentarene i allefall ;)
    Ikke sant ...........

    SvarSlett