lørdag 16. mai 2009

Melodi grand prix ♥


VI VANT MGP!! :D
Nå skal jeg fortelle deg hvordan dette endte ;)
Vi var hos Silje Karoline det begynte med pizza i sju tiden.
Det var meg, Christopher , Sondre, Jeanett, Tina, silje K, Karoline, Mathilde , søstra til Silje og to stykker fra USA (si i fra om jeg har glemt en av dere nå altså)
Så hoppa vi på trampolina også var vi ute og koste oss * JEG FIKK TIL Å MED ØVD PÅ ENGELSKEN MIN : P Folka skjønte ikke hvorfor jeg hadde 3 i engelsk. :O Det skal jeg si til Anne på mandag*
også var det inn å se på melodi grand prix alle sammen foran tven :)
Det varte noen par timer og når først det ble av klart at Alexander ledet så ble vi litt så ja, han kommer til å vinne!
også vi jubla hver gang det vi fikk 12 poeng..
Til slutt så ble jeg så i hundre at når jeg skulle si noe til gutta fra USA så klarte jeg å si ting på norsk, jeg glemte jo at de var engelske *FLAUT!*
men har hatt en utrolig bra kveld og har hatt det selv om jeg ikke fikk masasje av Christopher, men satt ganske godt foran bena hans da :D (håper du satt komertabel i kveld Chistopher, for det gjorde i allefall jeg :P ;) )

Ha en kjempe fin 17 mai alle sammen
Gratulerer med dagen : )
PS! Tror moren til Christopher begynner å lure på om det er noe mellom han og Tina for sist gang ble hun med i bilen og i dag så løp hun etter han for å gi kos (Jeg vet ikke)

Klemzi fra Jeanette :)
PS! Bilder kommer en annen dag ;)

2 kommentarer: