fredag 15. mai 2009

HELG ♥

I dag var det siste dag før helga :D og vi fikk gå tidligere til å med ;)
Jeg jobbet på Kiwi som var vanlig, men var ikke i humør i dag altså og hadde bare lyst til å sove.
Men på kvelden hang jeg med Kaja-Martine + noen venner av henne og drakk litt (A)
men varte ikke så veldig lenge for jeg gikk og ble værende sammen med Christopher, han var kjempe snill og fulgte meg hjem : D
også fikk jeg vite at jeg må begynne å passe på hva jeg har på meg om natta, for Christopher sa at han en eller annen skulle vekke meg.. HJELP! Skummelt, men også ganske korslig :) spesielt om han skal vekke meg med gitar spilling <3 men nå altså så synes jeg green day er bra faktisk :O Overasket over meg selv..
men gleder meg til i morgen, da er det til parken med Christopher og spille på gitar :P
+ Det er party hos Karoline ( vi skal se på mgp :D )
Så ha en fin dag i morgen ..
Klemz fra Jeanette :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar