onsdag 6. mai 2009

Mandag - Onsdag :)

Nå har det skjedd så mye at jeg har ikke fått tid til å skrive på bloggen.. Sorry folkens.
men det som har skjedd er at vi både har hatt prøve i gym og samfunnsfag :) også holder vi på med drama nå på barn-og ungdom, og det er kjempe gøy, vi skal dramatisere Kaptein sabeltann :D *ARTIG*
Tirsdagen var det også veldig gøy :D Kaja-Martine og Sondre kødda med nett om at de var sammen og hun ble så forbanna og jeg lekte gjemsel med Mats, simen og Håkon : S *VIL IKKE BLI VÅT** Ikke gøy.. x D
Nett ble drit forbanna det var ikke akkurat kjempe gøy : S
Jeg, Kaja- Martine , Sondre og Christopher hang sammen etter Cella og det var kjempe korslig, vi gikk opp på Rema 1000 også kom Malin en tur : )
Kaja- Martine sov over den natta :) og vi lå lenge og skravla om Christopher og Sondre om hvordan kvelden hadde vært :) * Neste gang vi skal på tur tror jeg må sette Christopher i seler altså* Du skjønner hva jeg mener Christopher ;)
I dag var egentlig den beste dagen ever! OSLO TUR :D
Vi dro fra skolen kl 08.30 på veien til Oslo leste jeg i Twilight boka mi og det var kjempe korslig, jeg lo for meg selv også når jeg var inni boka skremte Magdalene meg, jeg hadde lyst til å kverke henne altså!
Vi var også i vigelands parken *Jippi Endelig fått sett sinnataggen :D*
også dro vi på barnekunst museumet, jeg ble helt satt ut jeg av alle de forskjellige tegningene som var så fine!
Og etter det var det SHOPPING, jeg kjøpte :
- Ailaner
- scrappbook ting
- neglakk
Kjøpte egentlig ikke så veldig mye.. men dyrt ble det i allefall, også måtte vi løpe til bussen og det var et stykke unna!
Så vi løp som bare det.. men vi klarte det ganske bra å komme oss tilbake ;)
♥Panduro♥ Jeg bare elsker den butikken altså!
men på vei hjem over også leste jeg i Twilight boka mi.. Har lest ca 50 sider bare i dag : ) WOW! det er mange sider for meg altså..

+ Nå kl 20.45 = Ugly betty ♥

Folka får ha en fin dag videre, snakkes :)
Klemzi fra Jeanette // Sjanne

PS! ♥ Twilight ♥
Bilder :)
Ligner vi ikke el ?

3 kommentarer:

  1. Come on!
    Ta å kommenter hver så snill <3

    SvarSlett
  2. Sinnatagen er tøff! =P Like tøff som medlemmene i sofasliterene! :D.. Det var en komentar da i allefall...

    SvarSlett
  3. haha, sinna taggen er så mye bedre!!

    SvarSlett