tirsdag 12. mai 2009

Adventura ♥

I dag har vi gått i mellom eksamens regle manget, hjelp å strengt!
men det var ikke det som var gøy..
Det var å være på Adventura :)
Vi spilte fotball kamp - Jeg, Christopher , simen og Charlotte var på lag, genialt lag.. Jeg ga meg selv 100% ! men om dere ikke tror meg så skal jeg fortelle dere at det er sant..!
Også var det gratis pølser i dag :P Nam :P
det var kjempe korslig på adventura, og det så ut som alle koste seg :P
men søstra mi var veldig uheldig i dag.. :S
Hun klarte å slå toa inn i stolen på han foran så de er på lege vakta nå : (
+ At hun skal på så mye nå i mai både med klassen, håndballen og pappa (kamper)
så håper det er bare noe skrammer altså.. men da tror jeg ikke det har skjedd noe spez + at 9kl har hatt tentamen i dag i Engelsk haha! :D
10 kl lykke til med eksamen i morgen :P *Krysser fingrene*
Noen som kan foresten noe om nakker // nederst på nakken for jeg vondt der :'(
Noen som kan massere meg 0:)
Ha en fin dag i morgen.. :)
Hilsen Jeanette
PS! Ukens sanger fra meg er :
Basshunter - Miss you
Basshunter - Dota
Basshunter - Angel in the nigt <3

3 kommentarer:

  1. Nå er jeg anonym.. Fornøyd?

    Jeg får vel fikse nakken din om den ikke er bedre til fredag...

    SvarSlett
  2. Du er jo skjønn også da! :)
    Takk Christopher, men tror ikke du er så velidg annonym når jg har sakt at du kan være litt mer anonym ;)

    SvarSlett