søndag 10. mai 2009

Konfirmasjon ♥

Wow! Nå har jeg ikke skrevet siden Torsdag :O Da er det vel på tide å skrive litt igjen...
På fredag skjedde det vel ikke noe spesielt som jeg kommer på i svingen..
men i går var det litt gøy, da var jeg å så på at Martine i gata og Christopher på Cella ble konfirmert.. :) Ganske gøy og Christopher ble veldig flau når jeg filma han x D
Jeg ga Christopher og Martine gave, trenger jo en oppmerksomhet ;)
I dag så var det Martine (barndomsvenninne) og Sondre på cella som ble komfirmert + sigurd..
Både Martine og Sondre fikk gave også, men jeg kjenner jo ikke sigurd så godt så han fikk ikke gave.. : (
men det var kjempe gøy å være der..
Bare det at jeg kom for sent til gudstjenesten i dag.. den begynte kl 13 ikke 14. men i går var jeg nervøs for konfirmantene altså! haha
Det virka som de fleste var fornøyd med dagen.. selv om jeg hørte noe gale konfirmasjonsting som har skjedd :) :P

Ha en fin dag i morgen..
Husk! 5uker til sommerferien i morgen


Klemz fra Jeanette :)

2 kommentarer:

  1. Gale konfirmasjonsting? Har en mistanke om at den var rettet mot teltet som knakk? Eller? x)

    SvarSlett
  2. Har du hørt om å være annonym?
    unnskyld meg altså! ;) men den var litt retta mot deg, men jeg nevnte ikke navn, men siden du begynte med det nå så slang jeg meg på ;) så du trenger ikke å bli sur!

    SvarSlett