onsdag 22. juli 2009

Bursdags gave ?

Hei folkz :) Nå har jeg vært på jobben i 3 dager og fått tjent litt penger, og jobbet mye over tid -.-Jeg har sett litt på H&M shopping på nett og da fant jeg noen drit kult ting jeg vil ha :) (Ligger bilde under av hva jeg vil ha) Ser jeg kanskje noen av disse tingene på gave bordet mitt den 26.september el ? hihi.. I så fall jeg har jobbet mye og har kjempe vondt i beina, gleder så ekstremt mye til Fredag (-.-) Da skal jeg jobbe 12 timer og så skal jeg ut å spise sammen med familien siden fetteren min har bursdag <3>Kanskje jeg rekker litt skriving i morgen.. Men vi snakkes vel en dag


Jeanette <3





2 kommentarer:

  1. Jeg likte puta :)

    SvarSlett
  2. Tror du ikke jeg ELSKER den!
    Mange skriver om dagens klær, men jeg vil skrive om interiør <3

    SvarSlett