onsdag 29. juli 2009

Når er man voksen ?

Hei igjen <3>
Jeg sitter i kjelleren og tenker for meg selv... Når skal jeg flytte hjemmen i fra, danne min familie og lage mitt drømme hjem? Er det når jeg har funnet meg en kjæreste eller er det når man blir 18 år eller er det når man er ferdig med utdanning? Ingen vet, jeg vet ikke engang når jeg kommer til å flytte ut av min lille trygge hule, men håper det blir både lenge til og ganske fort.. For jeg vil pusse opp og kjøpe interiør ting <3
Det er også et annen ting jeg lurer på, når burde man egentlig få barn ? Jeg blir snart 18 år og har veldig lyst til på barn spesielt når jeg ser hvor korslig det ser ut som (men har fått vite at det er ikke så perfekt som det ser ut som) Når begynner egentlig det voksne liv, for jeg ser egentlig for meg det voksne liv som jobb, familie og eget hjem..

Så når blir jeg egentlig voksen ? 3 år , 5år når ?
Det var mine tanker rundt dette temaet, men dere unge mødre stå på..! Dette klarer dere!





Jeanette <3







2 kommentarer:

  1. Det er igrunn et vanskelig spm :P
    Jeg trur at man kan fint flytte for seg selv når man er 18, hvis man har en stabil økonomi til dette. Og flytte inn med kjæresten. Man blir voksen ganske fort, hvis man vil det. Når det gjelder og stifte barn og familie så ville jeg nok tenkt at det og vente til du er rundt 20-25 er en grei tid. Man må jo ha litt tid til og gjre ting man selv vil og! :)

    SvarSlett
  2. 18 år kommer jeg ikke til å være når jeg flytter ut.. må først finne kjærligheten, ikke så lett som man tror ;)
    men det er sant 22-25års alderen er grei alder

    SvarSlett