fredag 10. juli 2009

By tur : )

I dag har jeg vært i byen alene, skulle egentlig bare innom bibloteket for å printe ut noe, men ente i byen og bruke noen penger til kjellerstua.. (God! det ser ikke ut her nede! Tror jeg må rydde før jeg går å legger meg altså!)
Jeg kjøpte 3 plakater + litt pynt sånn at jeg kunne lage te-lyse staker med egne preg..
Ble ikke så veldig dårlig heller de :P
også var det jobben så klart i dag.. synes at klokka har gått veldig fort, noen som har hatt det sånn som meg eller ?
Håper det blir pent vær til Mandag og at jeg har fri : D
Vil på stranda før jeg begynner på lærling tiden min den 31.aug!
Glemte foresten å skrive i går at jeg var hos Kaja-Martine sammen med Terese, vi var på besøk hos Typen hennes (Alexander)
Jeg kan ærlig si at jeg ble missunderlig! Spesielt nå som jeg er litt forelska i en gutt så merka jeg at det var ikke noe korslig å sitte å se på..

men her er ukas dikt:
- Selv om det er mørkt er alltid en venn som gir lys. <3

2 kommentarer:

  1. Ukas dikt var det vel ikke, men ukas settning ? Utrulig fin settning i grunm. Var kos i tønsberg! :)

    SvarSlett
  2. Takk :) For kommentaren..
    Det er kort dikt.

    SvarSlett