torsdag 30. juli 2009

Grilling og film kveld..

Hei igjen..
I dag har det for det første vært min siste dag på telefast :D Endelig og jeg fikk lov til å sitte for en gang skyld, ganske deilig!
Det har også vært film kveld hos meg.. (var jammen meg på tide) Vi spiste først, vi prøvde å grille pølser i peisen, men var så himla varmt! Mamma gikk fram og tilbake mens vi så på film og fikk ryddet unna det som sto ute for det måtte bli satt på plass ordentlig siden det blir storm i natt.. :S IK!
Vi så i allefall på in side man og jeg fikk endelig ordentlig klem av Christopher etter flere uker uten en klem.. :) ( Han er 2 år yngre enn meg, ikke tenk tanken på å si at vi skal bli sammen, bare venner ) Håper det kan bli film kveld hos meg en gang til :)
men har funnet ut at det kommer til å bli trangt på bursdagen til meg og Terese når vi blir 15-16 stk.. men vi får vel plass, noen står og noen sitter..
Ha en fin dag i morgen.. Da begynner lærlingtiden min forresten, gleder meg som et bra.. virker som jeg skal begynne i barnehagen, men det skal jeg jo, bare som voksen og ansvarlig x D
men vi snx


Jeanette : )


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar