tirsdag 28. juli 2009

Hmm.. Hva skal vi skrive om ?

Hei igjen <3
Wow! De siste to dagen har føttene mine virkelig få kjenne betong gulv, har nemlig jobbet i 12 timer : / men mye penger inn :D Holder også på med teorien nå har jeg virkelig satt meg inn for å klare teorien snart, må bare finne en lønnsom dag jeg kan gjøre det! også må jeg få opp farta og bli ferdig med kjøringa, er ikke så veldig lenge til jeg er 18 år.. :O Wow! STORT TALL :D - mye penger ut disse åra fram over nå :P (byen;D ) men i så fall nå som jeg leste i teori boka sto det : Hva er viktig å huske når du kjører inn i en mørk tunnel om dagen.. - Et av svar alternativene var: Det er lurt å lokke øynene noen sekunder før du kjører inn i tunnelen .... Hmm, blondi svar! (sorry) men i så fall kryss fingrene for meg, i allefall må Christopher og Martin gjøre det ( Lykke bringerene mine )
Ha en fin dag i morgen <3
Natta alle sammen (selv om jeg ikke er pålogga på face eller nettby kommer jeg til å lese blogger daglig og jeg kommer til å skrive på bloggen min daglig!)


Jeanette <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar