onsdag 8. juli 2009

Pizza kveld med Familien.

Hei i dag har det vært en grusom dag..
først ble jeg vekt kl 8 for å bli med mamma på jobb, men når jeg kom ditt så måtte jeg lese teori, har aldri vært så trøtt over noen ark og vært så mye i dag drømming ever!
men han som jeg synes er ekstrem kjekk der oppe kom ikke til lunsjen : /
så etter lunsj så var det tid for å rydde sammen også var det hjem og kjede seg også passe søstra mi..
men kl 21.00 kom mamma og henta meg og søstra mi for da skulle vi ut å spise pizza sammen med kusina til pappa ( tradisjon hver sommer nesten blir det )
Så var det mye skravling om alt mellom himmel og jord..
Så bar det hjem til loppe kassa ( uttrykk )

I morgen blir det mest sansynlig tur til Tønsberg om jeg har fått noen ekstra penger inn på kontoen noe som vi krysser fingrene for!
Ellers er det ferie og jeg koser meg <3
Ha en fin dag i morgen... <3
Klemzi fra Jeanette <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar