onsdag 15. juli 2009

... Long time ?

Hei igjen :)
Leser noen i det hele tatt bloggen min ?
I så fall til dere som leser bloggen, nå har det ikke skjedd så mye spennende i det siste men litt av det som har skjedd..
Jeg og Terese har vært stadig en tur på byen ogkjøpt is og skravla + vindus shopping (eneste måten vi ikke bruker penger på)
også har det jo vært jobb, deilig at det ikke var så varmt i dag egentlig på jobben.. Koker der inne, men regne kunne virkelig gå meg på nervene på ruta!
Jeg har også vært å øvelses kjørt igjen :D Øvde på å rygge på plass bilen på parkering.. vet ikke hvor mange ganger søstra mi så på meg med store øyne når jeg kjørte galt *Flaut* Men hun har det moro med kjøringa mi *Tihi*
Også er det jo handelens dag i morgen :D, men får ikke kommet ditt før i 6 tiden for jeg må jobbe først :D OGSÅ skal jeg kanskje gå til byen i morgen.. I allefall ikke kjøre scooter :P
Husk alle Harry Potter elskere , premiere på Harry Potter 6 til fredag kun 2 dager igjen, gleder meg som et barn :D

Ha en fin sommer videre
Klemzi fra Jeanette <3
PS! 2 uker og 2 dager til lærling tiden min begynner :D

2 kommentarer:

  1. Så bra å høre Christopher, hvor ofte leser du bloggen min egentlig ?

    SvarSlett