søndag 26. juli 2009

Dikt og siste fridag : /

Hei alle sammen.. I dag har det vært den beste dagen i hele uka, har nemlig sovet til kl halv ett i dag :D Endelig det var jammen meg på tide altså! Ble virkelig seint i dag også har jeg stått opp kl 06.30 nesten hele uka så det var på tide å få litt søvn..
I morgen er det tilbake på jobb da : ) YES! gleder meg til fredagen :D - Lærling tiden min begynner 0: )
men nå må jeg f... meg snart ta teorien altså.. men når jeg tenker på å ta den så ringer hu sjefa fra Visma og spør om jeg kan jobbe, hallo går det ikke ann å ta snart den teorien ?
Ha en fin uke også snakkes vi vel en dag :)
nedfor kommer det noen dikt fint om noen kan si hva de mener om dikta 0: )
Dikt som jeg har skrevet :
- Ser du meg ?
Ser du at jeg står ved siden av deg ?
Hører du hva jeg prøver å fortelle deg?
Se på meg, jeg skal si det til deg! Jeg vil ha deg her hos meg, vær så snill å si meg no
- Alene
Sitter alene
Sitter alene på en øde øy.
Det eneste jeg ser er skyggen av deg i tankene mine.
- Hvorfor alene ?
Hvorfor sitter jeg her alene ?
Jo nå skal jeg si deg det
Det er fordi jeg tenker bare på deg og du er den eneste jeg vil være med <3

- Dannelse
Noter daner Toner
Toner danner melodi
Melodi danner tekster
Tekster danner sanger
Sanger minder meg om deg

- Jobbing
Jobbe dag
Jobbe kveld
Hva er forskjell ?
Jobbe sent
Jobbe tidlig
Det er stili :D

Moped eller bil
Det er ikke rimlig
Bil skal jeg få
Teori prøven må jeg ta snart nå!
Jeanette <3

2 kommentarer:

  1. Lykke til på fredag, håper du kommer til og trives der! :)

    SvarSlett