mandag 6. juli 2009

Ferien fortsetter :P

Nå har det vært en lang uke, jeg har vært på jobb på Tele fast og tjent litt penger til bil :)
Denne uka har jeg vært veldig spontan, haha pleier virkelig ikke å være meg, men jaja må man så må man.
Jeg har vært på stranda med Michelle, Tina og Sofie på Skjelvika. Onsdagen var jeg hos Silje Karoline og så på Gossip Girl og Ugly betty var faktisk ganske fin slutt på GG, men på betty var det ikke noe gøy! begynte å grine faktisk!
På Fredag var det siste dag på jobben denne uka, ganske deilig!
+ Jeg og Tina hadde spa dag og Litt film på kvelden når Stian, Martin og Sofie..
Martin er hjemme for noen dagen, ganske korslig :D
Lørdag ble veldig hektisk, først så ble det planlagt å stikke til byen med Kaja men det ble det ikke noe av.
Men kvelden ente med at jeg sov hos Tina ute under "Åpen" himmel..
På søndagen var det litt film hos tina før turen gikk hjemover for å rydde 2etg. sammen med mamma <3>
Og dagen i dag var det shopping med Malin fra 11-14.00 Ganske lenge sier det meg!
På kvelden stakk jeg og møtte Kaja-Martin og typen, ganske korslig gutt for å si det selv .. :)
Dårlig humor akkurat som meg.. x D
Det var vel det.. + at jeg og Malin så på film fram til vi la oss til å sove ...
Glemte en ting!
Vi har fått komfyr nå, så da blir det vel pizza grandiosa i morgen kveld skal jeg love deg!
Ha en fin ferie videre, bilder fra lørdagen kommer senere :) Sorry : /
klemzi fra Jeanette <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar