søndag 19. juli 2009

Siste dag før jobb uke

I dag har jeg sovet lenge og det var deilig : D også har jeg slappet av og nyti livet, og jeg har vært ute å gått tur med Terese og smakt på shave ice : ) Ganske gått om jeg må si så selv, smakte med jordbær :P Har også fått fikset nye sanger på mp 3 spilleren min (var så lei av å høre på de andre sangene! hadde liksom hørt på de samme sangene 7 ganger hver dag i flere uker.. ) Og nå sitter jeg her og ser på filmen : Bryllups planleggeren, kjempe fin film og utrolig mye kjærlighet i <3




3 kommentarer:

  1. Jeg så også på Brullups Planleggeren ;)

    SvarSlett
  2. jeg fant det på www.ffffound.com, det er en blogg som legger ut mange bilder hver dag fra nettet. det var ikke noen skikkelig link til kunstneren dessverre :-) Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :-)

    SvarSlett