lørdag 25. juli 2009

Pute eller Arm krok er best ?


I dag har jeg vært på jobb til kl 18.00 også var det hjem å levere en film på wonderland og hjem og slappe av.. Ca 1 time senere ringte Tina og lurte på om jeg ble med å spise tace og se på film med de så jeg ble vel med.. kjeda meg så veldig og jeg ville ikke sitte hele kvelden alene for det var ikke så fristende som jeg trodde.. Så jeg dro til de og vi så på 1408 (jævlig ekkel film :s vet ikke hvor mange ganger jeg forsvant bak puta og ba Martin sette seg ved siden av meg for at jeg skulle få gjemt meg bak han, men når det meste av det skumle på filmen var ferdig da kom martin og satt seg ved siden av meg -.- haha typisk.. Etter det tok vi å fulgte Amalie halvveis hjem også tok vi å slappet av på sofaen og så på klipp fra nyttårs aften <3
Det var vel det også var det rydding og hjem i senga endelig, i morgen skal jeg sove lenge og lese teori, gleder meg :D *Ironi*
Håper jeg klarer prøven på første forsøk!! :D Ha troa på meg folkz


Jeanette <3






1 kommentar: