fredag 24. juli 2009

Hva kaller man denne dagen ?

I dag har jeg vært på to jobber og jobbet til sammen 12 timer ca.. wow! kan trygt si at føttene mine gjør vondt : / Skal virkelig sove lenge i morgen! Har ikke sovet lenge på en uke nå og er dette hva man kaller en ferie? Kaller mer dette for et mareritt!
Jeg har også vært i bursdag i dag, til fetteren min var mer en pizza sammen med familien :) Ganske korslig <3
Nå sitter jeg og skriver på bloggen om hva som har skjedd i dag også ser jeg på pictures this.. Ganske genial film x D, Samtidig ganske følses ladet speielt en scene i allefall for meg.. <3
Men dere får ha en fin helg så skriver jeg kanskje i morgen :)
Som det står på coveret: High school is no fairy tale, but she`s still going after her PRINCE <3

Jeanette <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar